12 νεκρούς σε τροχαία από τις 5 Μαΐου, ημέρα άρσης των περιοριστικών μέτρων στο πλαίσιο της πανδημίας του κορωνοϊού, μετρά η Κρήτη.
Μετά την άρση των περιορισμών στις μετακινήσεις, στην Κρήτη τα θανατηφόρα τροχαία διαδέχονται το ένα το άλλο, με τον πρόεδρο του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Γιάννη Λιονάκη να τονίζει, μιλώντας στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA, πως αυτό συμβαίνει σε μια περίοδο που το οδικό δίκτυο της Κρήτης εξυπηρετεί πολύ λιγότερα οχήματα από τις αντίστοιχες περιόδους άλλων χρόνων.
«Πρέπει να αντιληφθούμε ότι αυτά τα 12 θύματα τα είχαμε σε ένα οδικό δίκτυο στο οποίο φέτος δεν έχουμε τις καθημερινές μετακινήσεις των χιλιάδων εργαζομένων στον τουρισμό, ενώ έχουμε και κατά 80% μείωση στην κυκλοφορία ενοικιαζόμενων οχημάτων» σημείωσε ο κ. Λιονάκης.
Ο ίδιος στάθηκε στο γεγονός πως δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες παρεμβάσεις στον πολύπαθο ΒΟΑΚ. «Ένας αυτοκινητόδρομος σύγχρονος πρέπει να εξασφαλίζει ποιότητα, ταχύτητα, ασφάλεια και οικονομία. Κορωνίδα όλων αυτών όμως πρέπει να είναι η συγχωρητικότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά εξηγώντας πως ένα ασφαλές οδικό δίκτυο συγχωρεί πιθανά λάθη των οδηγών.
«Όλα τα τροχαία οφείλονται σε λάθη των οδηγών. Ένα σύγχρονο δίκτυο συγχωρεί, το οδικό δίκτυο στο νησί μας, αν κάνει λάθος σε σκοτώνει», τόνισε.
Τέλος ο κ. Λιονάκης αναφέρθηκε στην μείωση του αριθμού των θυμάτων στο κομμάτι του ΒΟΑΚ από τα Λινοπεράματα έως το ΚΤΕΟ, στο Ηράκλειο, η οποία, όπως τόνισε, οφείλεται αποκλειστικά στο γεγονός ύπαρξης διαχωριστικού στηθαίου, αφού και αυτό το κομμάτι του δρόμου είναι προβληματικό, σύμφωνα με τον ίδιο, αφού έχει λάθος κλίσεις, δεν έχει αντιολισθητικό οδόστρωμα ούτε ΛΕΑ.